Prijzen
Alle genoemde prijzen op onze site zijn incl. 21% BTW en excl. eventuele montage- en-of verzendkosten.

Aanbiedingen
Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend, tussentijdse prijswijzigingen voorbehouden.

Drukfouten
Druk- en of typefouten voorbehouden.

Wanneer u bij ons een bestelling plaatst, kunt u kiezen voor de volgende betalingsmogelijkheden:

IDEAL
U kunt met iDEAL betalen als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, Regio Bank, Van Lanschot bankiers of Triodos. U rekent snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet-betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen met iDeal kost u niets extra’s.

PayPal
Bij Loungeplanet worden ook PayPal betalingen geaccepteerd.
Betalen met PayPal kan alleen als u beschikt over de PayPal Certified Account.
PayPal betekent makkelijk en veilig betalen. U bent bovendien volledig beschermd dankzij een PayPal aankoopbescherming.

Wij brengen voor het betalen met PayPay een percentage van 3% in rekening.
Houdt u rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.

Betalen middels bank overschrijving
Bij een vooruitbetaling maakt u het totaalbedrag, na invoering van uw bestelling op onze website, zelf over op onze rekening. U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling direct een bevestigings e-mail met uw persoonlijke ordernummer en het totaalbedrag dat voldaan dient te worden. Zodra wij het totaalbedrag streven wij uw order binnen 5 dagen na betaling te leveren.

Vooruitbetalen is veilig en geheel gratis.
Houdt u rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.

Ons rekeningnummer is NL02ABNA0407811222 ten name van Brandsma (loungeplanet.nl is een handelsnaam van Brandsma). Vermeld bij uw overschrijving altijd uw ordernummer. Let op: Indien het totaalbedrag niet binnen deze periode bij loungeplanet.nl ontvangen is, komen de gereserveerde producten weer ter beschikking voor andere klanten. 

Voor internationale betalingen / for international payments:
IBAN: NL02ABNA0407811222 ten name van Brandsma
BIC: ABNANL2A

Contant of Pinnen bij afhalen
Een deel van de artikelen zijn op voorraad aanwezig, deze kunnen bij contanten betaling of Pin betaling meteen worden meegenomen. Vraag vooraf naar de beschikbaarheid.

Onder rembours
Wij bieden u de mogelijkheid om te bestellen via rembourszending. Dit houdt in dat jouw pakket onder rembours wordt verzonden en dat je pas hoeft te betalen bij ontvangst van je pakket. Extra kosten voor het verzenden onder rembours bedragen € 20,00.
Deze betaalmethode geldt niet voor kleine aankopen die via de standaard pakketdiensten worden bezorgd.

Gratis bezorging:
Orders boven € 50,00 worden in Nederland gratis bezorgd (uitgezonderd: de Eilanden en Zeeuws Vlaanderen).

De verzendkosten c.q. gratis verzending worden automatisch door het systeem berekend en kunt u zien tijdens het bestelproces.
Komt u uit/van Zeeuws Vlaanderen of de Eilanden, dan kunt u het beste vooraf contact met ons opnemen voor de (extra) verzendkosten.

Bezorging buitenland:
De verzendtarieven voor België en Duitsland bedragen voor pakketten € 15,00 (tot 30 kg) of € 40,00 /€ 65,00 (tot 250kg). Al deze tarieven worden automatisch door het systeem berekend en zijn tijdens het bestelproces zichtbaar.
Voor de overige landen geldt: Neem voorafgaand aan uw bestelling contact met ons op voor de verzendtarieven.

Wanneer wordt uw bestelling bezorgd?
Wij streven ernaar om de bestelde goederen binnen 5 werkdagen na betaling van de bestelling bij u af te leveren. Indien de goederen niet op voorraad zijn bedraagt de levertijd 10 werkdagen. Mochten hier wijzigingen in ontstaan dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld door onze klantenservice.
Levertijden voor afleveradressen buiten Nederland kunnen langer zijn.

Heb ik een e-mail adres nodig om te kunnen bestellen?
Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?
Ja, in dit geval dient u echter op het bestelformulier direct het afleveradres te vermelden of dit als opmerking bij de bestelling te vermelden.

Ontvang ik een orderbevestiging?                                                                                                                                                 Zodra u uw bestelling geplaatst heeft, sturen wij een orderbevestiging naar uw e-mailadres

Ontvang ik een aankoopbewijs/garantiebewijs?
Bij aflevering van uw bestelling ontvangt u een nota. Deze nota geldt als aankoopbewijs en is tevens uw garantiebewijs.

Overig
Mocht u uw vraag hierboven niet tegengekomen zijn, dan kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Dit kan via het contactformulier. We streven ernaar om u zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.

 

© 2014 - 2021 Lounge Planet | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel